INTERNET!!!

Hej=)
Idag så har internet inte funkar alls. Det har varit totalt kolappsat hela dagen. Så darför har det inte funkar men nu så har jag lånat pappas jobbdata och den har 3G. Det är typ något slags internet som ligger i datan. Elr vad man ska säga;)
Så därför har jag inte kunnat blogga. Sorry;(


Idag så har jag varit hemma fram til typ tolv. Sen så tog jag bussen till slussen och sen så skulle jag med en tunnelbama som gick till T-Centralen. Där skulle jag så av sen så skulle jag vänta på mamma för att hon var p någa slags möte. Jag skulle gå till sjukgymnasten. Jag går til Ann (sjukgymnasten) för att jag har lite problem med mina knän så jag gåt fit ibland.

Sen så när vi var på väg mot tunellbanan så gick vi förbi en butik som heter accent(elr någe). Mamma ville gå in och titta där. Och sen så såg jag en jätte snygg väska som jag vill ha. Kan tyvär inte fixa någon bild nu. Men det kanske kommer en bild någon dag när jag har tid att fixa en;)

Ha en trevlig kväll=)
Kram Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0