Fan va kallt det va!!

Hej!
Som jag sa förut så gick jag och Sanna ner till henne för att titta på The Messengers! Den var superbra. Och ganska läskig i vissa lägen. HiHi=)
Sen när den var slut så tittade vi på Panic Room. Vi han inte titta på båda för att Sanna och hennes familj skulle iväg fira någons födelsedag.
När jag var hos Sanna så äkte rästen av familjen och handlade. Åa, pappa skulle lägga ut en nyckel till mig för att jag hade inte med mig min.
Gissa om han gjorde det?!
Jag ringde honom för att jag inte hittade nyckeln, och han sa att han hade glömt att lägga ut den. Typiskt pappa!!
Men som tur va så var inte förådet låst. Och där inne så fanns två filtar och en utgången julmust som jag halsade i mig. Den var inte den godaste julmust jag druckigt men men. Jag satt coh väntade i ca 45 hela minuter. Det va superkallt. Burr!!
Men nu är jag inne. Det är skönt, men jag fryser fortfarande och har typ igen känsel i tårna. HiHi=)

Nu så står mamma och pappa och fixar hamburgare till middag. Det ska bli gått.
Vi hörs sen=)

Kommentarer
Postat av: m'

okej :D <3

2009-10-17 @ 19:39:44
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/
Postat av: Hilda

Ja det hade varit jätteroligt! :)

2009-10-17 @ 21:44:29
URL: http://hildascott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0