Nu kommer bilderna och videon som jag pratade om;)

Lite lång rubrik menmen.
Aa, här kommer några av bilderna jag fotade med min världelösa mobilkamera.
Den har bara 2 megapixel. Litelite men det funkar. Det blir lite suddiga bilder men ni får stå ut;)
Sen så filmade jag lite som jag har laddat upp på youtobe så ni kan få se när dem för fristyle:P





Aa, jag tog typ över hundra bilder och det blir lite tråkigt om ni ska behöva titta på alla<3

Nu kommer videon som jag filmade när bilarna gjortde fristyle. Filmade bara två bilar för att det skulle bli så långt. Och jag filmade inte under hela tiden sem åkte;)

Bil nummer två är en svensk förare och när han gjorde sissta hoppet (på videon) så pajade ha bilen;P
Det är ganska dålig kvallite och ljudet är bara surr!

Kram

Bloggar om några minuter igen:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0