Lista

Till Bella: Jag kopierade den från dig:P

Namn: Sara
Piercingar: Hål i örat:P
Tatueringar: Varf skulle jag?
Längd:
1.66cm tror jag
Skostorlek: typ 39
Hårfärg: Ganska mörkbrunt
Är du kär i någon: Nja?!

Önskar du att du bodde någin annanstans: Venne:S
Tänker du på självmord: Eh, NO!
Tycker andra att du är attraktiv: Venne?!
Använder du droger: Varf skulle jag?! (jag är int helt dum i huvet)
Röker du: Dum fråga...
Vilket shampo använder du: Olika:P
Vilken parfym använder du: Venne, en som luktar gått:P
Vad är du rädd för: Möker!
Gillar du att tvätta: Nopp
Gillar du Berg-och-Dalbana: Yes<3

SENASTE..
Film du hyrde:
Eh, venne?!
Film du köpte: Köper typ aldig filmer, så kommer int ihåg!
Låten du lyssnade på: TYp, någon i New Moon soundtruck (venne vilken?)
Låten du hade på hjärnan: Teardrops on my guitar- Taylor Swift
Personen du ringde: Pappa
Tv program du tittade på:  Csi Miami  
Personen du tänkte på: Ida<3

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke:
Typ?!
Gråtit över en flicka: Varf skulle jag int ha gjort det?!
Ljugit för någon: Japp, många!!
Varit i slagsmål: Det tror jag;)
Blivit arresterad: NEJ

ANTAL..
Gånger du varit kär:
 1  max 2
Gånger ditt hjärta brustit: Nee
Hjärtan brustit på grund av dig: ?!
Tjejer du kysst: Varf skulle jag kyssa en tjej?!
Gånger ditt namn varit med i tidningen: 1 kankse
Ärr du har på kroppen: Typ 2 på ena benet, 1 i vänstra handen, över ena ögat... Kanske någon mer stans?!
SENASTE..
Bok du läste:
Breaking Dawn<3
Personen du fick mail av: Bella (Anahita) 
Personen du fick brev av: ?!
Personen du fick sms av: Ida<3
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hm?!
Saken du köpte: KLUBBA<3

Vad har du gjort idag: Tränat och Tränat lite mer:)
Var det kul: Japp=)
Hur tidigt stiger du upp: Olika
Gillar du att slåss: Nee, kanske beror mot vem:P
Vad ska du göra idag: Venne
Är du seriös: Nja, kanske int
Vad är du allergisk mot: Inget
Var har du ont: Hjärtat
Använder du hårspray: Mhm, när jag har tid att spreya i det:P
Kan du stå på händer: Typ med ostäckta ben och i typ tre sekunder:P
Favorit serie: Venne( har många

Håkan Hellström eller The Ark: IGEN
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: IGEN
Salt eller socker: SOCKER<3
Gillar du ketchup: Nee (ibland)
Är du glad nu: De du?!
Var du glad igår: Japp, såg NEW MOON<3
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Japp, min kompis mamma och några andra:)
Vad dansar du till: Musik (konstig fråga?)
Stockholm är: Är en stad?!
Göteborg är: Staden där Lissberg ligger:P
Kan du sjunga: NEE!!
Mer värt än guld: Min familj, och mina vänner<3
Spaghetti eller makaroner: Makaroner<3
Ett land jag helst vill besöka: MÅNGA:P

Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0