HIHI

Hej=)
Nu har jag precis ätit lunch. Blev lite räster som fanns i kylen;)
Aa, men imorse så var det igen träning. Det var match för några i laget men inte för mig. Jag har match imorn;)
HiHi, det ska bli kul=)
Men eftersom att det inte var nån träning så åkte jag och mamma till stockholsmodecenter, och shoopade lite;)
Dem brukar ha någon slags utfökällnigs sak. Och det är billigt och finns supermycket fint;)
Jag hittade några saker som ni ser bilder på här:
     

Den rutiga tröjan ser ganska ful ut men på så ser den bra ut. Men jag orkade inte sätta på mig den. Om ni undrara vad det sittsta är så är det ett halsband. För att se bilderna bättre klicka på dem;)

Aa, men nu ska jag blogga lite på new moons innan jag går ut lite;)

Kram Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0