Det var jobbigt:P

Hej<3
Nu är jag hemma igen...
Har varit först på handbollsträning (kl 9-10:30) sen så hade jag tjejträff med pingisen där vi spelade pingis, hade självförsvar m.m (11-15). Så jag har knappt varit hemma idag, och det var jobbigt att träna typ hela dan men det var ju superkul:)
Aa, men nu är jag hemma och tänkte berätta lite om det jag gjorde igår (NEW MOON)<3

Ja igår så såg ja ju NEW MOON<3
Den var så bra.
Men asså det var lite onödigt att Bella  hoppade på den där killens motorcykel:P
Och Jaspers komentar som han sa när dem röstade om Bella skulle bli vampyr var fett skön...
Han sa typ"Det vore skönt att slippa behöva kämpa för att inte döda dig". Aa, någe liknande kommer int ihåg=) Hehe<3

Aa, men det var superbra av 0-10♥ av mig får den 100<3
HeHe:P
Men nu ska jag int slösa hela min data tid på att blogga<3
Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

Visst var den bra

såå jääääävla bra jag ebba hanna och cleo ba grtä i vissa sener för det var så sorgligt.

kraam

2009-11-21 @ 19:15:24
URL: http://ofverstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0