Breaking Dawn<3

HeHe, jag håller på att läser Breaking Dawn just nu (på engelska). Mhm, det är roligt att läsa någe på engelska . Det gör inget att den är på engelska för att jag har ju redan läst den på svenska två gånger och jag tycker att den är så bra och därför så kan jag den typ hlet utantill;)
HIHI<333
Och på baksidan av boken så fanns det ett gansak långt citat som jag tycket var super vackert. Och jag tycker att ni oxå borde få läsa det;)
Aa, så här kommer det=)
"When you loved the one who was killing you, it left you on options. How could you rum, how could you fight, whwn doing so would hurt that beloved one? If your life was all you had to give, how could you not give it? If it was someone you truly loved?"

Aa, asså jag tycker bara att det är så himla vackert och därför så ville jag skriva det här så att ni oxå fick läsa det utan att behöva gå till en bokhandel och titta på boken;)
HiHi=)

Detta var ett ganska onödigt inlägg igentligen men jag är typ helt Twilight galen just nu så jag kan sitta och skriva om Twilight i flera timmar utan att sluta och hela tinden komma på mera att skriva så att ni skulle få läsa jätte mycket om jag skrev allt och det har redan blivit ganska mycket så nu slutar jag skriva innan det bli JÄTTE långt;)

HiHi...Här kommer en liten bild<333

Jag tycker att den är super fin denna bild på Jacob och Nessie (Renesmee). Dem ser så gulliga ut;)
Och jag tycker att Jacob ser ganska gullig ut när han ligger och sover. HiHi=)

Aa, men nu så ska jag sluta skriva om ni vill läsa om mer Twilight gå in på Bellas Twilight blogg som jag skriver på detta år. Aa, men iaf. Här kommer en liten länkning för er som vill läsa lite mera om Twilight=)
www.newmoons.blogg.se

Kram Sara

Kommentarer
Postat av: Louise

Jackob e sååååå snygg aaah men jo bilden var ju bra hhahihihih

2009-11-07 @ 12:17:25
URL: http://ofverstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0