Stan

Hellu!!
Nu har jag precis kommit hem från att ha varit i stan med mamma och lillebrorsan. Mamma skulle nämligen till doktorn och då tänkte hon att vi kunde följa med och Hanna vara lite med farmor och farfar.
Jag åt en super god glass, med tre kulor i olika smak. Jag valde sommarsorbe, lakrits och choklad. Mums.

Glassen var super god!!!!

Mammas Daim kaka var också jätte god!!!!

Sen så gick vi in i några butiker.
Det var rea på Bik Bok!!!!





Ser ut som en kjol men det är en klänning, man kan använda den som kjol om man vill.
Linne - Bik Bok
♥ Byxor - Bik Bok
♥ Klänning - Vila

Och så handlade vi 3,6 kg godis på godisafären, för att våra kusiner i Singapore ville ha lite godis som inte finns där. Och så skulle vi ha lite till planet.
Ikväll så kommer en av mina mostrar det ska bli super kul. =)

Kraaam

Kommentarer
Postat av: Ebba

God glass, och fina kläder! :) Oj, vad mycket godis ni köpte!

2009-06-24 @ 18:17:23
URL: http://tumvante.blogg.se/
Postat av: Sara(ägaren av bloggen)

Tack, men vi ska ju ha med oss till våra kusiner så det är inte så mcyket om vi är typ 10 personer som ska dela på det. Men det går nog åt allt ihop. Jag tror inte att vi kommer att ha för lite i alla fall. Eller vad tror du???

2009-06-24 @ 22:12:28
URL: http://bustjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0