Skatboet, ooch idag!!!!

Hejsan!!!!
I torsdags så åkte vi med klassen till skatboet. Det var super trevligt. Jag och Ida (min kompis) badade fyra gånger. En av föräldrarna som var där tyckte att vi var hel galna. Det var roligt och spännande för att det var första gången vi fyror var där.=)
Vi paddlade kanot, badade, lekte lekar, gick spökrunda och mycket annat..

Idag!!!!
Idag så var det en helt vanlig skoldag, förutom att vi slutade 20 minuter tidigare. Varför vet jag inte. Jag jobbade med min SF (Science Fiction) serie hela dagen. Jag är nästan klar jag ska bara limma in allt och rita bilder, och sätta ihop. När skolan var slut så cyklade jag hem och när jag har varit hemma så har jag bara varit ute, ätit mat och suttit vid daton.

Kram =)


Kommentarer
Postat av: Ebba

Ni badade väldigt mycket, hihi :P



fin blogg

2009-06-03 @ 10:48:40
Postat av: Sara

Ehh, ja...Tack

2009-06-08 @ 18:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0