Gäggvälling, mål och skratt!!!!

Hejsvejs!!
Idag så spelade jag Eken Cuppen i handboll, det gjorde jag igår också. Men idag så var planen en ända stor gäggvälling, det var gägga överalt, och man halkade hela tiden. Vi spelade två matcher igår och förlorade båda, men idag så van vi en match av två spelade. På våran sista match så gjorde jag ett mål!!!!
Imorgon så ska vi spela lite mera. Om vi vinner första matchen så får vi spela en match till.
Nu lite bilder, när jag och några från mitt handbollslag är lite leriga.

Lite kladdiga gör väl inget... Men ingen ville ha en kram!!!

Lite kladdig, men men...

Kladdig men nu så ska jag så glass och läsk av pappa någon dag för att jag gjorde mål... Det är det värt.

Jag slängde mig i leran några gånger!!!

Mina skor var blöta och kalla. Tvättade av dem men de är fortfarande brun/gråa.

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Jennifer

hejhej svar på ditt mail

min blogg är:

www.jenniferforsmarks.blogg.se

:)

ha det bra!

2009-06-14 @ 18:55:52
Postat av: Sara

Ok, tack, har läst den några gånger redan, synd att du ska sluta på pingisen.

Kram

2009-06-15 @ 20:48:05
URL: http://.bustjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0