Till Sara ♥ /Ebba



Jag lovar att jag har världens bästa granne!

Jag lovar verkligen, det finns ingen bättre granne än Sara. Till exempel på sommaren, en dag om man har tråkigt så är det bara att messa eller ringa till Sara så kan man göra något kul <3 Det blir alltid roligt med henne, man skrattar, pratar och hittar alltid på något kul!

JAG LOVAR!! HON ÄR VÄÄRLDSBÄST! Så är det bara, det kan ingen styra över. Det är bara så :-D
Hon är bara för snäll, omtänksam och bara bäst! Man har alltid kul med henne, hade inte vi bott grannar hade vi nog inte känt varann lika mycket, tur då att vi flyttade till samma område.. Annars hade man inte haft lika kul på sommaren, vintern, hösten & våren. Bara när man har tråkigt.. om inte du hade bott där du gör hade jag nog haft fler tråkiga dagar än vad jag har nu..för när man har tråkigt kan man vara med dig =)

Stora kramar till Sara <3 (och till er andra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0