Göta Kanal 3

Hejsan:)
Nu har jag sett Göta Kanal 3...
Den var jätte bra enligt mig:P
Men aa, den var inte som dem andra Göta Kanal... lite anorlunda men den var bra:P<3
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra chatta lite på skype med ebba:P


Nästa vecka så ska jag och Ebba  först åka till forum och shoopa lite för våra julklappar:P
Sen så ska vi dra till sicka och titta på Avatar:)
Det ska bli kul:) Blir typ måndag:P

Anrs har jag inget planerat nästa vecka förutom på torsdagen då det e nyårafton:)

Men nu så ska jag äta:)
Ha det bra<3

Kommentarer
Postat av: johanna

min blogg är lite rörig men jag ger ändå ut designen tre inlägg neråt gratis. :)

godjul :)

2009-12-25 @ 22:23:26
URL: http://modins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0