Anahita och Elin... Nu så är det Frida:D<3

Hej:D
Idag så har jag varit med Anahita och Ein i SolnaCentrum;D Det var fett kul:)
Ví gick typ inn på massa olika butiker och vi var typ helt oseriösa. Och sen när vi gick in på H & M så skämtade vi med Elin om att vi inte kännde henne för att hon gjorde någe pinsamt:S
Hon blev typ jätte sup på oss och vi hittade henne mne sen så gick jag och Anahita till Eden (utan Elin eftersom att vi intte visste var hon var:S)
När vi ringde henne så svarade hon int:S Men sen så träffade vi henne och hon sa att hon skulle gå hem... Och sen så gick vi till en leksaksafär för att Anahita behövde handlapresent till henne brorsa och så fanns det en sak där som hon skulle köpa till sin pappa:P
Men aa, sen så var jag tvungen att gå för att parkeingen gick ut:( Men vi ska kanske träffas nästa helg oxå:D<33
Iaf jag och Anahita venne om Elin oxå ska men för hon hade gått nör vi pratde om det men jag och Anahita ska iaf träffas:D<333
Jag köpte em present till mamma (men vad det e är en hemlis:P<3)

Nu så är jag hemme hos Frida:) Hon ska sova över hos mig men vi ska åka hem till mig lite senare:)<333
Frida ska sova hos mig eftersom att vi har match imron:D<3

Men nu så ska jag int utråka Frida mer med att blogg:P<33


Ha entrevlig lördags kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0