Stan

Hej!
Orkade inte skriva igår det blev lite för mycket. Igår var jag bara hemma förutom när jag var med Ebba lite på förmiddagen. Annars läste jag typ hela tiden som vanligt.
Nu har jag precis kommit hem från att ha varit i stan och träffat min moster och hennes pojkvän. Vi var i en park där vi fikade, lekte och hade kul. Jag tog med mig boken dit och läste lite. Vi klättrade i på en klätterställning några bilder.






Lite snett men vad gör det den var ju ball....

Och sista brorsan som hänger lite upp och ner...
Nu ska jag och mamma snart äta lite lunch.
18:00 ikväll så ska jag möta mitt handbolls lag i Nacka bollhall. Där ifrån så ska vi åka buss i typ två timmar tills vi är framme där vi ska har vårat läger.
Vi hörs när jag kommer hem igen! =)

Kommentarer
Postat av: Ebba

Fina bilder!! :)

2009-08-16 @ 11:11:50
URL: http://livetmedebba.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack=)

2009-08-17 @ 09:34:30
URL: http://bustjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0