Sova över

Hej
Igår så var jag på min morfars land och badade och fikade det var super trevligt. När jag kom hem var det första jag gjorde att gå ner till Sanna. Vi gick över till Ebba och Tilda där spelade vi kort. Sen så skulle vi äta middag alla på olika ställen. Vi hade pratat i några dager om att sova över någon stans i några dagar. och det gick inte hemma hos Ebba eller mig igår så då frågade vi om vi kunde göra det hemma hos Sanna. Hennes föräldrar sa att det var okej så då skulle vi sova över där. Vi hade det super trevligt. Mamma var i affären när jag ringde och frågade henne så hon frågade om vi ville ha något. Vi ville ha popcorn och då sa mamma att vi hade det hemma så det var bara att gå och hämta. När vi väl kommit hem till Sanna så pratade vi, läste tidningar, spelade lite kort och åt popcorn. Vi somnade typ inte förens klocka var halv ett på natten. Det var en super rolig kväll. Sen idag så morgonen så åt vi frukost sen så fixade vi våran andra blogg om Twilight lite. Och sen så gick vi hem för att vara med våra familjer lite och snart så ska vi göra någe igen.
Ha det gött, vi hörs!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0