Siggesta

Hej
Har precis kommit hem från siggestad där jag har ätit en supergod middag. Jag åt köttbullar och potatis. Och till efterätt hallon, jordgubbar, glass och grädde. Innan vi åkte till siggesta så var vi på Brisak för att titta på utemöbler till vårat nya uterum som kommer snart. Jag köpte några strumpor där. Dem kostade bara 10kr styck. Innan vi åkte till Brisak så var jag Ebba och Tilda i boo badet och badade. det var 20,5 grader och skönt att  bada. När vi skulle gå hem så rullade Tildas hjälm i vattnet. Jag och Ebba skrek: "Tilda din hjälm, din hjälm". Vi hade precis kommit up så Tilda hade fortfarande badkläder så det var bara att hoppa i.
///Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0