Idag har detta hänt!!!

Hej!!!
Idag så har jag gjort väldigt mycket saker. Jag har varit med Ebba, Tilda, Sanna och Daniel. vi spelade kubb och krocket. Sen så åt vi en rest lunch. Riktigt gått faktiskt. Och så har jag spelat kort med Ebba, Tilda och Sanna. Vi spelade bubblan och Tecknet. Det var super kul för att när vi spelade tecknet så sa Tilda hennes och Sannas tecken hela tiden och jag och ebba bara skratta. Och så fick jag låna "Om jag kunde drömma", "När jag hör din röst" och "Ljudet av ditt hjärta" av Ebba. Har börjat läsa "Om jag kunde drömma" den är super bra.  Och så hängde pappa upp min nya spegel idag. Det blev super fint. Den passar väldigt bra i mitt rum.
Imorgon så ska jag nog träffa Ebba och Sanna igen. Vi har pratat om att kanske sova över hos Ebba alla tre. Det ska bli super kul om vi gör det. Vi ska höras imorgon också.
Ha det gött!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0