Godnatt

Hej,
ska snart gå och lägga mig men först så var jag tvungen att berätta vad jag har gjort idag. Faktiskt så har jag nästan inte gjort något alls förutom att vara med Ebba en liten kort stund innan hon behövde börja packa för att åka till en kompis landställe. Jag har läst boken typ nästan hela dagen. Vid fyra tiden så kom min moster, hennes pojkvän och min morfar. Vi fikade och sen innan dem åkte hem så fick dem kolla och ta med sig några av Hannas gamla saker. (Min moster är gravid) jag ska få en till kusin i september någon gång. Det ska bli super kul. När dem hade åkt hem så satte jag mig i en fåtölj och började läsa på "När jag hör din röst" igen. Den är bara så bra. Och nu så har jag läst ut boken på bara TVÅ dagar. Jag har nog slagit mitt egna rekord på en bok med ca 450 sidor. Jag är ganska imponerad på mig själv men jag är lite ledsen också på mig själv för att nu har jag bara en bok kvar att läsa. För att Ebba har inte läst ut den fjärde boken än så jag kan inte låna den en. Jag får vänta tills hon har läst klart.
Stephenie Meyer skriver så himla bra att bär man läser boken så får jag bilder framför mig hur allting ser ut och hur det händer. Det är ganska coolt. Om jag någonsin skulle träffa Stephenie så skulle jag nog bli riktigt glad och tacka henne för att hon har skrivit så HIMLA bra böcker. Imorgon så ska jag äta frukost på McDonalds vet inte rickigt varför typ för att jag och brorsan tycker att det är kul att göra någe annorlunda. annars så vet jag inte vad jag ska göra imorgon förutom att läsa den tredje boken i serien Twilight "Ljudet av ditt hjärta". Längtar tills imorgon så jag kan börja läsa för jag orkar inte börja redan nu även fast jag jätte gärna vill så.
Vi hörs imorgon.
En liten YouTube film om Twilight innan jag säger godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0