Blodet rann!!!

Hej,
idag så har jag varit med Sanna hela dan. Vi kanske skulle ha varit med Ebba också men hon åkte och bada. Vi satta vi daton lite och så åkte vi till Boobadet. Det stod på en termometer att det var 20 grader i vattnet men det var svinkallt. Men jag har ju varit i Singapore och bada. Sen så när vi kom hem så gick vi till glassbilden och köpte glass, så himla gått. Vi köpte Hive Five och mormors mini. Sen när jag skulle gå och sätta mig för att äta glass så kliver jag på något som gör så att hela foten blir stel och blodet bara rinner. Jag hade klivit på en liten plastbit från en plast gaffel eller något. Det bara rann och det gjorde hemskt ont.
Nu vet ni hur min dag har varit.
Vi hör i kväll kanske eller imorgon!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0