Bakluckeloppis

Hej,
har precis kommit hem från att ha varit på bakluckeloppis. Det var super kul och det var jätte mycket saker. VI gick runt där i typ lite mera en en timma. Sen så åt vi lite nyttig lunch(host host) det blev lunch på McDonalds. Väldigt nyttigt=)
Jag köpte två saker dessa två:

En rosa och grå Björn Borg väska.

Sorry att bilden blev sne orkar inte ändra. en rosa fåtölj till min mobil=)
Så söt=)

Förlåt för att jag inte skrev någe igår. Igår så var jag bara hemma hela dagen och på morgonen hade jag handboll.

/Sara

Kommentarer
Postat av: Josefin

Gå in på Designadinblogg.se där hittar du det ;)

2009-08-24 @ 19:24:24
URL: http://kinglouie.blogg.se/
Postat av: louise

jättefin blogg min blogg är www.ofverstroms.blogg.se

2009-08-25 @ 20:37:22
Postat av: louise

jättefin blogg gå in på min www.ofverstroms.blogg.se

2009-08-25 @ 20:38:26
Postat av: louise

jättefin blogg gå in på min www.ofverstroms.blogg.se

2009-08-25 @ 20:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0