090820

Hej på er alla=)
Idag så har jag varit med Carro som jag sa förut. Vi tittade på Twilight och spelade lite data. Medans vi tittade på Twilight så åt vi en liten glass=), hihi.
Jag följde med Carro en bit hem på vägen för att hon var tvungen att gå hem och hon visste inte vägen. Men det gick bra. Jag följde med typ halva vägen sen så gick jag hem igen. Ett tag efter att jag kommit hem så var det middag något med kassler och potatismos. Det var helt ok=).



Innan jag var med Carro idag så kom en lastbil med delar till vårat uterum. Jag tog lite bilder... här kommer dem:


Det var bara tre av typ 10 bilder så...
Nu lite bilder på hur det ser ut idag där uterummet ser ut som kommer se ut på ett helt annat sätt om bara några veckor.


Då var det alla bilder.


Jo bara en liten bild till på vägen med Carro så såg vi några fina rosor, vill bara visa er (dem var så fina att jag tog et foto).

Visst var dem fina=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0