090819

Hellu!!
Jag han inte skriva på bloggen igår jag var helt inne i boken. Den är så himla bra.
Igår så var jag med Ebba fram till lunch (13:00) sen så gick jag hem för att äta lunch. Och förstås så läste jag lite. Efter lunchen så gick jag ner till Ebba igen vi tittade på Twilight. Totalt så tror jag att jag har sätt den 18 gånger=). Jag var tvungen att gå hem efter ett tag för att jag hade handbolls träning och vi skulle äta tacos till middag, jag skulle hem och hjälpa till, suck. Jag behövde ny tränings skor också så innan tränigen så åkte vi till sickla för att köpa skor. Det blev ett par som var, vita, ljusblåa och guldiga. Riktigt sköna. På tränigen så tränade vi genombrott=). KUL! =)
När jag kom hem så duschade jag sen så åt jag en kvälls macka och sen så klart raka vägen till sängen med boken i handen. =)



Idag vet jag inte rickigt vad jag ska göra. Kanske bara vara hemma och läsa och chatta med kompisar på MSN. =)
VI hörs senare idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0