090812

HEJ! =)
Idag så åt jag VÄRLDENS nyttigaste frukost jag, mamma, Daniel och Hanna åt frukos på McDonalds. Det var gått för att det är inte så ofta man gör det så därför är det något speciellt. På vägen hem från den nyttiga frukosten så stannade vi på saltsjöbus för att köpa en present till en av pappas kusin som vi ska på kalas till. Eller alla förutom jag ska dit för att jag handbolls läger. Det ska bli kul. Hanna vaknade precis vättskrämd. et inte varför hon var så rädd. Hon kanske hade drömt någe, vet inte. Men iallafall nu ska jag fortsätta att berätta om min dag. När jag kom hem så gjorde jag inget speciellt. Bara var hemma tittade på film. "She´s the man", läste lite olika saker. Och kanske mycket annat. Till lunch så åt ja/vi rester. Mot kvällen så skulle mamma gå på bio med en kompis. Jag följde med henne för att jag skulle köpa en tidning i ormige så på vägen till bion så släppte hon av mig i ormige och jag köpte min tidning. Jag köpte en Julia tidning. På framsidan så stod det "Stor Twilight special". Ebba hade köpt samma tidning några dager före mig så jag visste att den fans att köpa. Jag satte mig och väntade på att bussen skulle komma så att jag kom hem någon gång... När jag väl kom hem så var det middag. Det blev pytt i panna. Efter maten så satte jag och pappa oss i soffan och tittade på "Cold Case". En mord serie. Sen så tittade jag på "lyxfällan" medans pappa nattade Hanna. Under reklamerna så läste jag boken. När jag skrivit färdigt detta så ska jag sätta mig och läsa lite innan jag ska gå och lägga mig. Imorgon vet jag inte vad jag ska göra. Vara hemma inte vet jag. På fredag så ska jag på handbolls läger det ska bli riktigt kul. Jag gillar att spela handboll och har inte gjort det på att tag så det ska bli kul. Vi ska vara borta och övernatta i två nätter någon stans vet ej vart. Men vad spelar det för roll?!
Nu ska jag nog sätta mig och läsa "Ljudet av ditt hjärta". Ligger mitt i ett kapitel så det är ganska spännande.
På baksidan av boken så står det: "Varning: vansinnigt beroendfamkallande!". Haha! =)
Vi hörs imorgon!
=)

Liten bild. Fotad för någon timme sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0