Söndagen den 26 april 2009, Gymnastik dagläger!!

Hejsvejs...
Idag hade jag och Ebba gymnastikläger (det var därför Ebba sovde över hos mig). Hallen vi tränade i låg ute på Norra Langö. Det tog ungefär 20 minuter att åka dit (med bil). Det fanns en JÄTTE stor grop där med fyrkantiga mjukasake där man kunde gör volt och massa andra saker utan att göra illa sig. Jag hade haft ont i huvet hela dan så när det typ var två  och en halv timma kvar av sju timmar som vi var där sat jag ner en stund för att jag hade så ont. Men i allafall det första vi gjorde när vi kom dit var att prata lite och sen hade vi Fristående i typ två timmar, vi skulle igentligen bara ha haft det i en timma, men vi var typ så ducktiga så tiden bara försvann. Klockan tålv åt vi lunch, man skulle ha med sig egen mat jag hade med mig:En passtasallad, två mackor, två äpplen och två flaskor fylda med kallt och gått vatten. Det var super kul att vara där och typ ALLA önskade att det var vi som hade gymnatik där tre dagar i veckan. När klockan var typ tio i fyra kom Ebba pappa för att hämta oss, han skulle skjuttsa mig hem eftersom att jag skjuttsade Ebba. När jag kom hem var det första jag gjorde va att hoppa in i duschen. Sen tog jag en glass men den åt lillasyrran upp så jag fick ta en till och den åt jag upp. Pappa hade tängt att vi skulle åka till Siba, men Siba stängde klockan fem och klockan var fem minuter i halv fem. Om vi hade åkt dit som vi inte gjorde så hade vi fått gå in i butiken  och ut ur butiken.
Men men...
Nu kommer lite bilder, bara tre men ändå, tre bilder från lägret!




Här ligger jag i gropen...

... Och här är Ebba i gropen...

... Här ser ni oss båda på bilden när vi ligger i gropen!

Nu vet ni vad som har hänt lite idag.
Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0