Gymnastik

Hej hej...
 Nu har jag precis varit på min gymnastik.
Vi va 13 gymnaster och en tränare. Det var super kul för att vi tränade inför våran tävling i sommar. Dessvärre så kanske jag inte kan vara med för att jag ska paddla kanot, och älta med Boo IF. vi tränade mest på rondat, men vi tränade också på kullebytta på plint.  Jag älskar att göra kullebytta på plint det går lixom fort och jag gillar att göra kullebyttor.
Vi börjar träna klockan fem och slutar klockan sju. Vi har fruktpaus efter halva gymnastiken(klockan sex).
 De sista tio minuterna lekte vi flygandemattan t ror jag det heter. Man är två lag båda lagen har varsin tjockmatta man vänder mattan upp och ner, sen springer man och sätter sig på rumpan på mattan och mattan glider i väg. Det går ut på att få mattan först till väggen, eller annan bestämd platts.


Kram kram /Sara


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej, jag har skrivit i min blogg och din blogg är jääätte bra, kram <3

2009-04-22 @ 21:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0