Ebba och jag...

Hej alla!=)
Idag har jag varit med Ebba(Ebba A). Vi har hopat studsmatta, fottat varandra och oss själva skaffat en blogg tillsammans, som heter www.randigalinnet.blogg.se , läs den vi kommer att skriva mera på våra egna bloggar än på den, men men. Vi har hoppat studsmatta och solat och fottar varandra som galningar för att lägga bilder på våran NYA blogg, jag kommer  att hanågra bilder här nedan, inte alla för att vi fottade över 200 bilder, hihi. Vi var och tittade på Ebbas grannars nya kaniner dem var 10 och 13 veckor(dem var så så söta). Imorse hade jag handboll, eller vi var på friskis och svettis och tränade, nästa lördag ska vi träna där igen och ska ha något som jag inte vet hur man stavar men som typ heter Aeråbics, typ sååå.  Efter träningen åt jag lunch(korv och mos) sen ringde jag  ebba och vi bestämde att jag skulle gå ner til henne och vi skulle fota och skaffa en blogg tillsammans, som ni redan vet.
Mot slutaet av dagen la vi upp en mass bilder på våran blogg sen hoppade vi studsmatta, Min grannes cyckelnyckel bara försvann heltplöttsligt, så vi hjälpte till och leta men hitta den den inte. Till middag åt vi kött och potatis sen tittade vi på Robinsom, så spännande. Men synd att Erik Billing åkte ut.  Nu kommer lite bilder...


Vi satt på Ebba nya trappa på hennes baksida och fotta...


Hihi vi var i skogen och fotade...













Aa, nu orkar jag inte ladda upp fler bilder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0