23 april 2009

Hejsvejs...                                                                                         
Skriver lite om torsdagen den 23 april.
Jag och mamma skulle ha åkt till nacka simhall och simmat på morgonen, vi har tänkt att föra det en gång i veckan ungefär. Jag orkade inte gör a det
så det var bara mamma som åkte och jag stannade hemma.  Jag tittade på
ett av min favorit program lie to me. Mamma hade spelat in det dagen innan
 så jag inte satt uppe till klockan typ tio. Jag åt en tallrik fil och flingor till frukost.
 jag och Ebba A skulle cykla till skolan så när klockan var tjugo i åtta satte j
ag mig på min cykel och cyklade ner till Ebba. Min första lektion va engelska.
Vi spelade spel och skrev olika ord. Jag älskar att rita och vår nästa lektion var
bild. Vår bild är inte så jätte rolig. Efter bilden har vi rast sen är det matte, mitt
favorit ämne.  På lunch rasten spelade jag fotbollsking med några kompisar. 
Det är jätte roligt. Efter lunchen har vi SV/SO, sen är skolan slut. Jag cyklade
hem när skolan var slut, eller kanske en halvtimma efter att skolan var slut.
Hihi...

När jag kom hem hopade jag studsmatta, till middag åt vi spagetti och köttfersås
eller spagetti och tomat sås som jag åt.  Den sista jag för varje torsdag är
att duscha för att jag  har varit på träning.

När jag hade duschat tittade jag på "Hjälp jag är med i en japansk-tv show".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0